بيشتر سازمان ها و شركت ها در فرايندهاي كسب و كار خود چنان درگير شده اند كه گاهي فراموش مي كنند كه نتيجه تمام تلاش هاي آنها در نهايت مي بايست به مشتري يا مصرف كنندگان ارائه گردد و اين مشتريان هستند كه مي توانند بقاي آن كسب و كار را تضمين نمايند بنابراين مقوله مشتري مداري نه به عنوان يك شعار، بلكه مي بايست به عنوان يك اصل در تمام تار و پود سازمان جاري و ساري گردد تا نهايتا به عنوان يك فرهنگ سازماني موجب افزايش رضايتمندي مشتريان گردد لذا با اين هدف، دوره اي با انطباق كامل كسب و كار با دامنه مشتريان مربوط به خود براي هر شركت و سازماني بصورت اختصاصي طراحي مي گردد تا پس از اتمام دوره، تاثيرات آن بسرعت قابل مشاهده باشد
مهمترين سرفصل هاي اين دوره به قرار زير است:
- تعريف كسب و كار
- معرفي مشتري
- دسته بندي مشتريان
- شناسايي مشتري و ضريب خريد
- اصول اوليه بازيابي
- اصول و فنون برخورد با مشتري
- نحوه جذب و تعامل با مشتري
- معرفي خدمات و محصولات به مشتري
- نحوه نگهداري و حفظ مشتريان
- ارتقاء مشتريان
شرط بقاي سازمان و شركت ها در رضايت مندي مشتريان است لذا آموختن روش هاي رضايتمندي و مشعوف كردن مشتريان همانقدر اهميت دارد كه منابع و فرايندهاي اساسي كسب و كار اهميت دارند
براي طراحي دوره ويژه سازمان خود، درخواست خود را ثبت فرمائيد.