--------------------------------------------------------------------------------------------- Optimizer of Information Technology & Communication ----------------------------------------------------------------------
امنیت، سرعت و دقت را از ما بخواهید

كتاب كيمياي مديريت

نام كتاب: كيمياي مديريتcoversmal1

نام مولف: دكتر امين گلستاني

نام انتشارات: رازنهان

كد فيپا:  ISBN 978-600-258-302-4

فهرست كتاب كيمياي مديريت :

  • فصل اول: پيدايش مديريت
  • فصل دوم: فضايل اخلاقي در مديريت
  • فصل سوم: كسب برتري در مديريت
  • فصل چهارم: بلاهاي مديريت
  • فصل پنجم: مدل و ابزارهاي مديريت
  • فصل ششم: رفتار و تعاملات سازماني
  •     توصيه هاي مديريتي
  •      پند و اندرز بزرگان

 

پيشگفتار

پس از كسب تجربه هاي اندكي در شركتهاي خصوصي، مراكز آموزشي و دانشگاهي و علي الخصوص سازمان هاي دولتي ضمن بررسي نقاط ضعف و قوت هريك، برآن شدم تا ديده ها و ادراكات را در قالبي، مدون آورم تا شايد آنچه را كشور عزيزمان در عرصه مديريت، امروز نياز دارد، بهتر روشن نمايم. كشور ايران با داشتن طبيعتي غني و مردمي باهوش و استعدادكه در هنر و توان عقلي سرآمد هستند، دچار عارضه اي در بخش هاي توليدي، صنعتي، اقتصادي و اجراييگرديده است كهاين عارضه مشكلات زيادي را براي كل اين كشور عزيز بوجود آورده است و اين معضل چيزي جز مشكلات و نواقص مديريتي نيست، مخصوصا مديريتهاي بين رشته اي، همان كاري كه عمدتا توسط مديران ارشد وبرخي از مديران مياني انجام مي پذيرد و مي بايست با ايجاد هم افزايي هايي، به ارزش افزوده و برداشته شدن يك قدم روبه جلو منتج گردد.

برخي به اشتباه تصور مي كنند همين كه جايگاه مديريت را بدست آوردند و عنوان شغلي آنها به مدير تغيير يافت حتما مدير هستند. در اين كتاب سعي شده تا گوشه اي از علم كيمياگري مديريت و راهبري را ارائه نمائيم و بگوييم هر آنچه در اين دنيا در اختيار ما قرار گرفته، مي تواند در حكم ابزاري باشد براي نيل به كمال و نه بيشتر، شايد عده زيادي همه عمر خود را به پرداختن به اين ابزار مي گذرانند و غافل از اينكه با اين ابزار مي توانند نتايج فوق العاده اي را براي خود و كشورشان به ارمغان آورند. مديريت و راهبري مهمترين ابزاري است كه مي تواند هر جمعي، اعم از جمع دوستانه، خانواده، سازمان، وزارت و حتي كشور را براي رسيدن به تعالي و آرامش سوق داده از دچار شدن در گرداب هاي پياپي و مرگ آور نجات دهد.

در مطالعات انجام شده، گنجينه نابي از فرمايشات مولاي متقيان علي (ع) يافتم و تصميم گرفتم در اين كتاب بيشتر به ايشان رجوع نمايم كه اگر صدها كتاب ديگر به بيانات آن حضرت در باب مديريت، اختصاص يابد، هنوز بسيار موارد ديگر از قلم نگارنده مخفي خواهد ماند.

قلبا اميدوارم از خواندن اين كتاب لذت ببريد و بيصبرانه منتظر نظرات و عقايد ارسالي شما به آدرس هاي الكترونيكي زير هستم.

آدرس الكترونيك: amin@oitc.ir

براي دانلود كاتالوگ ما كليك كنيد
**** ورود شما را به اين سايت علمي آموزشي خوش آمد مي گوييم و منتظر نقطه نظرات ارزشمند شما هستيم ****    
Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect. برو به بالا