دوره آموزشي اصول مذاكره و تعامل سازماني
مدرس: دكتر امين گلستاني
اغلب سازمان ها و شركت ها اعم از خصوصي و يا دولتي با مشكل در تعاملات داخلي مواجه هستند و اين موضوع كار را به آنجا رسانيده است كه بخش هاي مختلف يك شركت، بصورت مستقل و اصطلاحا جزيره اي فعاليت مي نمايد.
اين موضوع باعث مي گردد تا موازي كاري ها، افت كيفي خدمات و محصولات، گره هاي كور در فرايندهاي سازماني و نهايتا كاهش بسيار محسوس بهره وري مديران را به فكر اندازد تا از طريق ارتقاء سطح تعاملاتي پرسنل بتوانند بر اين مشكلات چيره گردند لذا در اين راستا دوره فوق الذكر طراحي گرديده است و قبل از برگزاري اين دوره، ضمن هماهنگي با مدير ارشد سازمان متقاضي، سرفصل مطالب، كاملا منطبق با نياز همان سازمان يا شركت طراحي مي گردد.
عمده سرفصل هاي قابل ارائه در اين دوره به قرار زير مي باشند كه البته درخور نياز هر سازماني قابل انعطاف خواهند بود:
- تعاريف سازمان – همكاري – پرسنل – شرح شغل- مشتري – مدير
- اصول مذاكره درست
- برقراري ارتباط موثر
- شناخت مخاطب
- نحوه برخورد با مشتري داخلي و خارجي
- روش هاي تعاملاتي سازماني
- روش هاي حضور در جلسات
- نياز ما به سازمان و بلعكس
- ارائه مدل دو بعدي، چهار قطبي تعامل
- كارگاه تمريني
يك مذاكره خوب تضمين كننده اجرايي شدن اهداف سازمان و كسب سودآوري آن مي باشد لذا دانستن اصول و فنون اين موضوع براي همه سطوح كاركنان اهميت خاص و ويژه اي دارد در اين خصوص دوره هايي با توجه نوع كسب و كار هر سازمان طراحي مي گردد تا با بكارگيري اين اصول و قواعد، نتايج و دستاوردهاي مفيدي در حداقل زمان عايد سازمان گردد.
براي طرح درس و سرفصل مطالب درخواست خود را ثبت فرمائيد